31. lokakuuta 2014

Slice your skin and bleed, you deserve it

Mä en tiedä mistä mun pitäs alottaa. Mulla oli tänään poli. Mun täti tuli mukaan. Eilen oli kuntoutuksen lääkäri. Kerroin sille kaiken. Ja tänään polilla sama juttu. Ne haluaa mulle taas lääkityksen. Tunnen itteni huonoksi jos alotan sen. Se ei koske muita, on hyvä jos muut syö lääkkeitä jos se auttaa. Mä en vaan halua syödä niitä. Millasia ne sun äänet on? no siis öö negatiivisia lähinnä tai siis se hallitseva ääni. Voisitsä selittää vähän tarkemmin? öööh no siis se sanoo et mä oon huono ja et... mun.. pitäs .. tappaa.. itteni........ ahaaa...... 

 
Koko aika puhutaan mun voinnista ja mahdollisuuksista neurologisiin tutkimuksiin. Ja äänistä. Viiltelystä. onko toi sun viiltely nyt lisääntynyt jotenkin huomattavasti llääkkeen lopetuksen jälkeen? no eii en mä oo ainakaa huomannu mitään. no en oo huomannu. 3 viimeistä iltaa olen viiltänyt. Ensin 20. Seuraavana iltana 40 ja eilen iltana 80. Mä tartten kipua. Mä ansaitsen sen. Mä olen huono. Ärsyttävä. Vihattava. Vihaan itseäni enemmän kuin ikinä missään elämässä voisi vihata.Lopuksi se sanoo naurahtaen yritä nyt pärjätä noiden sun äänien kanssa heheh. eheh joo ....  Mä haluan elää mutta haluan myös kuolla. Enkä pysy kasassa näiden tunteiden kanssa. Mä hajoan hajoan hajoan hajoan. Hajoan ja käperryn mun sängylle kippuraan. Miksi tää ei ikinä lopu? Mä en voi tappaa itseäni. Mun läheiset ihmiset kärsisi liikaa. Mä en voi. Mä en halua. Mutta mä en myöskään kestä tätä. En tiedä kuinka kauan jaksan. Mä pelkään itseäni. Kaiken lisäksi sain tietää että mun äidillä on enää muutama vuosi elinaikaa. Mä en pysty. Ei se voi kuolla. Mä en kykene käsittelemään tätä asiaa.

Mitä mä teen? Tää hajottava ja tappava ahdistus ja väsymys. Tajuuko kukaan että mä oikeasti hajoan? En mä ole niin vahva kuin miltä mä vaikutan!! MÄ EN ENÄÄ KESTÄ TÄTÄ! MÄ EN PYSTY TÄHÄN! Mä haluan tappaa itseni mut en voi muiden ihmisten takia. Mä olen niin helvetin pahoillani kaikkien mun läheisten puolesta kun ne joutuu katsomaan tätä mun touhua. Vittu. Please. Joku. Auttakaa. Mua. Mä en enää jaksa. Mä itken itseni uneen useammin kuin yleensä. Äänet mun päässä ja mun oma ääni tappaa mut koska en tiedä enää mitä mä ajattelen. Mä tarvitsen apua. Mä haluan apua. Ennen kuin teen jotain ratkaisevaa.

3 kommenttia:

  1. Ihan oikeasti nyt. Mene päivystykseen ja juo vaikka vähän että pystyt rentoutumaan ja itku tulee helpommin, että pääset osastolle edes vähäksi aikaa. Että ne ottaa sut saatana tosissaan. Sä et saa tappaa itseesi.

    VastaaPoista
  2. Mä haluan vielä joku päivä lukea sun blogias ja nähdä täällä merkinnän että sulla on hyvä olla. Älä menetä toivoa. Oikeasti.

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä pärjään ainaki toistaseks jotenki. Älä huoli <3

    VastaaPoista

get lost <3