12. marraskuuta 2014

Can't even breath

Just let me die... | via Tumblr




Kaikki on sekaisin. Hirveä riita äidin kanssa ja sitten niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka kauhea mä olen? Sanon mun äidille,ettei mulla ole koskaan ollutkaan äitiä. Lähetän viestin että olen pahoillani että sillä on näin huono tytär, josta ei  olemihinkään. Siitä seuraa illalla 17 minuutin puhelu. Kuinka mä en ole huono ja mun pitäisi antaa itselleni omaa aikaa. En halua. En sitä kumminkaan sano ääneen. En halua jotua kahdestaan mun ajatusten kanssa. En todellakaan halua "omaa aikaa".

Lääkärin tapaamisessa teen taas Beckin masennustestin ja pisteitä kertyy 42. Puhutaan taas psykofyysisestä terapiasta sekä psykoterapiasta tuolla polilla. Joka maksaa 20-30 euroa kerta. En viitsi sanoa ,että oli lähellä etten tappanut itseäni viikko sitten. Ei ne nää että haluan pois. Ei ne nää,että haluan kuolla. Mulla on niin paska olo ja ahdistaa kauheasti. En jaksa enää tätä. Tänään uudestaan polille. Toimintaterapeutti tulee tapaamiseen mukaan. En jaksa.

Luin eilen illalla vanhaa päiväkirjaani. Ajalta jolloin olin 11-12v. "Kaiken lisäksi olen kauhea läski". Se iski korkealta ja kovaa. Tuli ihan puun takaa. En muista mitään tuollaista. Sitten luen 5 luokan pulpettivihkoa,missä lukee että elämä ja alapuolella muiden asioiden joukossa: itsetuhoiset ajatukset.

Lagituttaa ja vajoan omiin ajatuksiini koko ajan. Musiikki jota kuuntelen menee multa ihan ohi. Kuole. Sä ansaitset kuolla. Sä et ole mitään. Susta ei ole mihinkään. Tappaisit jo itsesi.


4 kommenttia:

  1. rakasrakasrakas.... <3 :(
    et todellakaan ansaitse KUOLLA, sä ansaitset PARANTUA. sä ansaitset vaan parasta. sä ansaitset iloa ja onnea ja terveyttä. sä ET ansaitse tota kaikkea paskaa mitä sä joudut kestämään.. voi kunpa voisin auttaa jotenkin paremmin. sä ansaitset KAIKEN avun mitä ikinä saat. ja oo kiötti tyytyväinen siihen, että sulle tarjotaan apua ja että sä saat apua. sulla on kaikki mahdollisuudet selvitä tosta. mä niin vaan toivon, että ottaisit kaiken avun vastaan. kokeile erilaisia juttuja ja selvitä mikä muoto sopii sulle parhaiten mut sä oot aikuinen eikä kukaan oikeestaan voi pakottaa sua mihinkään, mut sä oot älykäs nainen. sä kyllä ymmärrät, mikä on parasta sulle. ehkä noi kaikki sun sairaudet sumentaa sun mielen niin ettet sä välttämättä tajuu mikä ois parasta. (jos kuulostan ilkeeltä, en todellakaan tarkota sitä niin!) mutku se on niin. sillon ku on ihan helvetin vaikeeta, ja on tosi masentunu ja kaikki suunnilleen räjähtää kaiken ton ahdistuksen johdosta.. sillon ei nää sitä oikeeta ratkasua. ja se oikee ratkasu EI OLE itsemurha. sä tiiät kyllä ku oot sen mulle iteki sanonu. mä toivon, että sä voisit ottaa avun vastaan, hyödyntää sitä ja jonain päivänä sun on paljon parempi ja helpompi olla. ja vaikka tää on tosi kliseistä, niin aika parantaa haavat. anna itelles aikaa. oikeesti. jos et halua sellasta "omaa aikaa" niinku sanoit, ni anna sit itelles aikaa toisella tavalla. anna itelles tunteja, päiviä, viikkoja. älä anna periksi. älä luovuta. anna itelles mahdollisuus. yritä. jaksa vielä. huuda ja raivoo, lyö pehmoleluja, ota vitun kuuma suihku mut älä satuta ittees enää.
    koska mä tiedän että SÄ OLET VAHVA. SÄ OLET VAHVEMPI KU SUN SAIRAUDET. SÄ OOT PALJON VAHVEMPI KU MOBI MUU.
    ja mä luotan suhun. mä luotan suhun että pärjäät. luotan siihen että sä selviit. älä luovuta tänään, älä huomenna, älä koskaan.

    VastaaPoista
  2. anteeks kirjotusvirheet, oon kännyllä :D

    VastaaPoista
  3. Missä ooot ei oo kuulunu pitkää aikaan :(?

    VastaaPoista
  4. anteeks♥ en oo vaa jaksanu kirjottaa mitää D: :(
    voimia ja hali ♥

    VastaaPoista

get lost <3