1. helmikuuta 2015

............




Koulu ahdistaa. Yritän saada enkun esseen tehtyä valmiiksi. Yritän panostaa joka aineessa. En edes tiedä miten olen selviytynyt tähän mennessä melkein joka aamu kouluun. Vaikka mä en jaksaisi, vaikka nukahdan melkein joka aamu bussiin. Pakotan itseni. Mun on pakko jos haluan joskus poiskin tuolta. Kaikki vaan romahtaa. Olen laihtunut kilon. Onhan sekin jotain kuin se et pysyin vuoden samassa painossa. Mä haluan vaan laihtua lisää. En pysty lopettamaan vaikka tahtoisinkin. Enkä mä edes tahdo.

Ihmisuhteet on tällä hetkellä ihan hyvässä kunnossa. Kaikkien läheisten ihmisten kanssa. Mutta. Mä menin puhumaan sille yhdelle. Kerroin kaiken mitä ajattelin. Nyt oon rupeemassa sen kanssa seksisuhteeseen. Tai no en tiedä haluaako se enää. Enkä tiedä itsekään tahdonko mä sitä. Se varmasti särkee mut entistä pirstaleisemmaksi mutta mua ei kiinnosta. Haluan nähdä sen ja olla sen lähellä vaikka tiedän et mun pitäis vain päästä yli koko asiasta. En tajua miksi se edes haluaa nähdä mua kun olen niin mitätön, huono ja paska ihminen. Ai niin koska se saa siitä jotain. Ehkä se on ihan oikein mulle. Mä ansaitsen tollaista kohtelua.

En saanut vielä asuntoa. Seuraava haku on toukokuussa ja toivon, oikeasti toivon että saan sen silloin. Koska en enää jaksa asua kotona. Välit on suht kunnossa mutta haluan omaa rauhaa. Haluaisin olla välillä yksin. Rauhassa perheeltä.

Kuulen välillä ääniä. Multa menee ohi mitä muut puhuvat , ei koko ajan mutta välillä. Mun huomio keskittyy johonkin ihan muuhun. Olen surullinen ja maassa. Aamulla en pääse sängystä ylös kuin vasta viimeisen torkun jälkeen. Niska on kipeä ja pää ei käänny kunnolla toiselle puolelle.Selkää särkee. Haluan itkeä mutten pysty kunnolla. Tärisen välillä ja silmät lasittuvat maahan. En saa välillä henkeä. Kurkkua kuristaa. Puren kynsiä ja kynsinauhoja. Käperryn polvien päälle ja huudan äänettömästi. Haluan vain nukkua loputtomiin. Välillä haluan kuolla. Pois tästä tuskaisesta maailmasta.

2 kommenttia:

  1. "Enkä tiedä itsekään tahdonko mä sitä.. Se varmasti särkee mut entistä pirstaleisemmaksi mutta mua ei kiinnosta."
    "Ehkä se on ihan oikein mulle. Mä ansaitsen tollaista kohtelua."

    tosta tulee ihan sellainen olo, että sä hakemalla haet itsellesi ongelmia. sä hakemalla haet sitä, että se särkee sut. sano, jos oon väärässä, mut mulle tosta tulee sellanen vaikutelma. ja se ei kyllä oo ihan oikein. ei sun pitäis haluta itelles tollasia asioita. et todellakaan ansaitse tollasta kohtelua, mut jos välttämättä haluut, että sua kohdellaan paskasti ja epäkunnioittavasti, niin eihän sille kukaan mitään voi. mut muista, et se on sun oma päätös, ootko sä yhteydessä siihen ihmiseen ja annatko sä tahallaan rikkoa sut palasiksi. ei kukaan voi sitä estää, mut mun järki sanoo niin, et jos on mahdollisus estää sellanen tapahtuma tai ihmissuhde, missä mua sattuis ja mua satutettais, niin mä estäisin sen keinolla millä hyvänsä. mä en haluu pilata mun elämää millään tyhmillä ihmissuhteilla (seksisuhteista ei oo kokemusta, mut hell no mun osalta), jotka järkyttäis mun mielenterveyttä, ja joista tulis niin helvetin paha olo ja tunne, että on "niin mitätön, huono ja paska ihminen" niin kuin itse kuvailit. niin ja tohon "Ai niin koska se saa siitä jotain." ...yritä lopettaa tollanen liiallinen ihmisten miellyttäminen, koska se mikä on "hyväks" jollekin toiselle, ei välttämättä oo hyväks sulle. sun ei aina tartte miellyttää toisia. se on fakta. sä väsyt siihen. eikä se todellakaan oo oikein sua kohtaan.

    anteeksi, jos kuulostan helvetin tylyltä, mut sä tunnet mut ja tiiät, että sanon asiat sulle aika suoraan niin ku ne on..

    ♥ootrakas

    VastaaPoista
  2. Ehkä mä haenkin itselleni ongelmia. Mulla ei ole muuta elämää. Enkä sano tätä marttyyrina vaan ihan oikeasti. Ja en tiedä mitään muuta keinoa olla sen lähellä. Sitä paitsi oon oikeesti niin paska et ansaitsenki tollasta kohtelua. Oon oikeasti sitä mieltä. Enkä mä voi sille mitään et yritän miellyttää ihmisiä liikaa. Mä en vaan oikeesti haluu et ihmiset alkaa vihaamaan mua siks et en anna tai tee jotain mitä ne haluu. Ja kuulosti tylyltä ja sattu mut tällänenhän mä olen. Sellainen mitä sä toho kirjotit ja tää mitä vastaan.

    Säkin oot rakas <3

    VastaaPoista

get lost <3