5. marraskuuta 2014

Don't know







Mä oon nyt täysin pihalla. Sopimus sai mut tuntemaan,että mä olen ainakin toistaiseksi turvassa mutta ennen kaikkea sä olet turvassa. Kiitos kun ehotit itse sitä. Vielä muutama päivä sitten olin valmiina hyppäämään sillalta alas. Mä en tajua itseäni. Nyt mä yritän miettiä asiaa, mutta en saa ajatuksistani kiinni. Ne on kauhean ristiriitaisia. En osaa sanoa. Sen mä tiedän etten suostu lääkeisiin vaikka se lääkäri mulle niitä yrittäisi tuputtaakin. Mä en vaan OIKEASTI halua syödä niitä.

Mä en halunnut eilen tehdä edes mitään. Tästä päivästä en tiedä. En edes tiedä tollasta asiaa?? Mikä helvetti mun ongelma on? En kestä itseäni. Selvisin kyllä koeviikosta. Ihme ja kyllä. En tiedä miten oahasti ne sitten kusi ne kokeet. Voin pohtia ja raivota ens viikolla kun saan ne takas. Ens viikolla myös uusi jakso. En. Jaksa.

2 kommenttia:

  1. kyllä sä jaksat ♥
    ja totta kai, mä lupasin ton asian vaan SUN takiasi. koska en haluu menettää sua. ja ainut tapa millä sain sut lupaamaan oli se, että mä lupasin saman asian sulle.
    oot niin rakas ♥ älä lähde

    VastaaPoista
  2. ♥ säkin oot niin rakas♥ kiitos♥ en mä vielä lähde♥ mä olen tässä kyllä sun vieressä♥

    VastaaPoista

get lost <3