14. elokuuta 2014

First school week, eh?

Oon ollu nyt 4 päivää koulussa. Mulla on ollu ihan kivaa tai siis sanoisinko siedettävää. Siedän sitä, mutta... En mä tiedä. Mulla on tosi epämääränen olo tosta koulunkäynnistä. Kuvistunnit tosin on ollut mukavia, ihan rehellisesti, mukavia. Eilen kuvistunnilla esimerkiks en ajatellu mitään ku tein mun työtä. En mitään muuta kun sitä työtä. Mä uppouduin siihen työhön ja sen tekemiseen. Välillä vilkasin kelloa ja huomasin ajan kuluvan super nopeesti. Ekaa kertaa lukioaikana oisin halunnu vielä jäädä jollekin tunnille ylimäärästä aikaa!

Kouluruokailut. Ne onkin sitte ihan eri asia. Siis oon nyt taas alkanu syömään normaalisti. Tai siis mikä nyt sit mun kohal onkaan normaalia. On se silti aika kaoottista ja hämmentävää istua siellä ruokalassa 50 muun oppilaan seassa ja syödä. Meidän koulun ruoka sentään on ihan hyvää. Tai no hyvää ja hyvää.. Joskus hyvää joskus ei.. Ainakin oon syönyt ja pystynyt olemaan ruokalassa. Se on mun mielestä se tärkeä pointti.

Ai niin unohdin tossa alussa heti pyytää anteeksi kun en oo postannu mitään tällä viikolla. En vaan oo ollu koneella yhtään. Mitä nyt puhelimen netillä ja käynyt lukemassa sillä muiden postauksia. Mun puhelimessa on vain se huono puoli etten sillä voi postauksia kirjottaa.... Mä oon voinut ihan hyvin, lukuunottamatta eilispäivästä yksinäisyyden tunne -ahdistusta. Se tosin ei kestänyt onneksi kovin pitkään. Välillä tuntuu vaan että kukaan ei huomioi. Kaikki vaan kulkee sumussa ohi, mutta nyt on alkanut tuntua,että kyllä jotkut ihmiset huomaa. Enkä mä tota lukiota käy sen takia, että olisin sosiaalinen. Oon siellä opiskelua varten.Siis ainakin yritän olla. Oon kyllä siellä myös parhaanystäväni takia. Ilman sitä en varmaankaan edes jaksaisikaan käydä koko opiskelutuskaa läpi. Joo, en todellakaan jaksaisi. Mutta onneksi mulla on se. En pärjäisi ilman sitä♥. Eli muuten voin ihan hyvin omasta mielestäni, ei ainakaan oo mitään valittamista.

Tällä viikolla oon ollu poikkeuksellisen väsynyt. Mä tiedän,että se johtuu koulusta ja stressistä, mutta kyllähän se toki häiritsee. Yritän selvitä huomisen niin sitte voin levätä viikonlopun,että jaksan taas ensi viikon opiskelua ja ahertamista. Mä olen tällä hetkellä kumminkin tyytyväinen omaan jaksamiseeni ja siihen kuinka poikkeuksellisen hyvin oon jaksanu.. Toivottavasti tää jaksaminen jatkuis myös. Yritän kirjottaa viikonloppuna taas jos jaksan. Pitäkää huoli itsestänne ja valtavasti voimia kaikille ♥ ! Ja anteeksi kaoottinen postaus. Yhtä kaootinen kuin meiän koulun ruokala..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

get lost <3